Συχνές Ερωτήσεις
Δούκας Δομική Κέρκυρα
Πως μπορώ να παραγγείλω;
Οι παραγγελίες μπορούν να γίνουν μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος στη διεύθυνση doukasdomiki.gr ή καλώντας μας στον τηλεφωνικό μας αριθμό +30 26610 76887.
Με ποιον τρόπο μπορώ να πληρώσω την παραγγελία;
Η παραγγελία μπορεί να πληρωθεί μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, ή με κατάθεση στον τραπεζικό μας λογαριασμό. Κατά τη διάρκεια της παραγγελίας καλείστε να επιλέξετε τον τρόπο εξόφλησης που επιθυμείτε.
Ποιες πιστωτικές κάρτες δέχεστε;
Μπορείς να εξοφλήσεις την παραγγελία σου μέσω πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας Switch / Maestro, VisaDebit, VisaElectron και MasterCard.
Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έκανα σωστά την αγορά μου;
Αφού υποβάλατε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό email. Αν δεν λάβετε το email, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο τηλ. +30 26610 76887 ή στο email .
Ποιος είναι ο τρόπος αποστολής;
Το κατάστημα μας συνεργάζεται με την εταιρία ταχυμεταφορών ACS Courier. Όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο αποστολής βρίσκονται το site μας στο πεδίο Πολιτική αποστολών.
Υπάρχει δυνατότητα αντικαταβολής;
Η αντικαταβολή σε όλη την Ελλάδα είναι δωρεάν. Η πληρωμή με αντικαταβολή γίνεται μέσω της μεταφορικής: ACS Courier.
Ποιο είναι το κόστος αποστολής;
Για παραγγελίες εντός Ελλάδος το κόστος αποστολής είναι 5€. Όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με το κόστος αποστολής βρίσκονται στο site στο σημείο Αποστολές. Επίσης για μεγάλες αποστολές άνω το 10 κιλών η αποστολή γίνεται μονο με μεταφορική εταιρεία για μικρότερο κόστος για τον πελάτη. Η μεταφορά των εμπορευμάτων σε συνεργαζόμενες μεταφορικές στην Κέρκυρα είναι δωρεάν από το κατάστημά μας. Ο πελάτης αναλαμβάνει την μεταφορά και την πληρωμή της μεταφορικής απο την μεταφορική που θα μας υποδείξει στην Κέρκυρα προς τον τόπο παράδοσης.
Πραγματοποιούνται αποστολές στο εξωτερικό;
Η εταιρία doukas domiki πραγματοποιεί αποστολές στο εξωτερικό και συνεργάζεται με την εταιρία ACS Courier. Για να βρούμε τον καλύτερο τρόπο για την μεταφορά των αγαθών σας στο εξωτερικό παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Πως μπορώ να εντοπίσω που βρίσκεται το πακέτο μου;
Την κατάσταση του πακέτου μπορεί να ελεγχθεί στην ιστοσελίδα της ACS Courier με τον αριθμό αποστολής που λαμβάνετε στο email όταν έχει ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελία σας.
Τι θα συμβεί σε περίπτωση που ένα προϊόν φτάσει σπασμένο - χαλασμένο;
Στη σπάνια περίπτωση ατυχήματος που μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα να φτάσει ένα προϊόν σπασμένο, παρακαλείσθε να κρατήσετε την συσκευασία ως έχει και να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας.
Πώς μπορώ να πάρω περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα;
Μπορείτε να ζητήσετε περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα μας μέσω email στο ή μέσω τηλεφώνου στο +30 26610 76887.